arkadaslar 12. haftam bitti folik asit kullanıyordum sadece artık demir ilacı, d vitamini ve omega%multivitamin takviyesine baslattı doktor, asagıdakilerden birini alsan fark etmez dedi sizce hangisini kullanmalıyım sağlıkçı arkadaslar belki yardımcı olur, mesela biri titanyum dioksit icerdigi icin kullanmadığını söylemisti böyle detay bilip yardımcı olacak olan varsa sevinirim (:
imom omega
omepa vm
regenesis