Mantarsote Kızlar 23 haftalık hamileyim ve aniden tansiyonum yükseliyor. Aşırı baş ağrısı yapıyor. Acaba bu durumu yaşayanlar varmı sonuçları nelerdir
Nurcann07 Benim ilk hamileliğimde tansiyon hep düşüktü lohusalıkta hep yüksek olmaya başladı çoğu şeylere bakıldı bişi bulamadılar şimdi 2.ye hamileyim yine yüksek ilaç kullanıyorum günde 2 tane alfamet. Siz de doktora gidin kontrol altına alırlar