Nisecik Arkadaslar 40 +4gun oldu hala hic bir agri filan yok . Ne edeyim nasil egzersiz yapayim ki .gelsin bu cocuk . Sanki yeri rahat gelmek istemiyor .
AyFa1608 Nisecik canım çok bilgim yok açıkçası ama burda çok okudum squat yapıyorlarmış yürüyüş ve pilates topu ile egzersiz.