Minaaa Kızlar bi arkadaşım bugün doğum yaptı 9ay boyunca kız denildi hem devlette hem de özel hastanede çok şaşırdık hepimiz sizlerin yada çevrenizdekilerin başında böyle bişey geldimi hiç bende Doğum yapmak üzereyim bi aklım karışmadı desem yalan olurrr😆
pamuk_anne Minaaa ciddi misiniz hala var mı böyle şeyler ya 😀😀 bana da 3 farklı doktor kız dedi bunlardan biri profesör hatta ama tabi kapalı kutu içeride ne olduğunu bilmiyoruz 😀
Harunnisa Minaaa dayimin cocuguda kiz demislerdi pembe battaniye icinde erkek gelmisti olabiliyor tabii cocuk karismadiysa 😁😁
nurucararslan Benim bi tanıdığımda yaşadı 😂 doğumhaneye girene kadar kız dendi hep herşeyi pembe aldılar hazırladılar Doğumdan sonra erkek diyince çok şaşırmıştık😂 acaba bebekler mi karıştı falan dediler , mümkün de değil karışması 😂 tek Doğum yapan oydu o gün 😂😂 var yani öyle
Minaaa nurucararslan ya şimdiki ultrasonlar asla şaşırmaz diye düşünüyodum ben sizin tanıdığınız nezaman Doğum yaptı
Haticeozturk nurucararslan bende egede kontrole gittiğimde bir aile ikiz bebek bekliyormuş biri kız biri erkek demişler ikiside kız cikmis
Hafizeipek Yani ben 91 doğumluyum ama annemler beni de erkek bekliyomuş doğunca babama kızınız oldu demişler 😂😂😂
Gulsahh Hafizeipek aynii adim onur mus künyemi bile yaptirmislar falan bi dogmusum kiz babam cok sevinmis o kiz istiyomus annem erkek istiyomus haha 🤣🤣
Loyam Beni de kim görse göbeğime erkek karnı diyor direk erkek mi diye soruyorlar kızım olacak 29+4 deyim bu postu okuyunca korktum açıkcası 😆😆
Mervekrgl Loyam aynı bana da herkes erkek diyo ya bunu okuyunca bende korktum tabi ne olursa olsun o bizim canımız ama kızım olmasını çok istiyorum 😍
Minaaa Loyam bende 37 hafta+5 günlük hamileyim banada herkes öyle diyo acabamı diye aklım karışmadı desem yalan olur valla
Minnakkkk Loyam bana da aynısını dıyor herkes 35.haftam 🙈🙈 kayınvalıdem bıle o kadar inanmış kı karnın erkek bak görürsün erkek olcak dıyor 😀😀 uc ayrı doktor hepsı kız dedı ama
Esenglemir Loyam Bende 24 haftalığım banada herkes aynısını söylüyor . Sağlıkkı olsunda önemli değil ama herşeyi pembe almaya başlıyorız
Deryaq Minaaa bazen bende diyorum benim de keşke öle olsa diye 😂 ama yıl olmuş 2018 yanılmalar artık pek olmuyor
Minaaa sudamlasi yanlış anladım ben yorumunu detaylı ultrasona da girmişti cnm nasibinde bu varmış demekki
Minaaa Minnakkkk banada herkes öyle diyo tuhaf ki bende öyle hissediyorum doktorlar hep kız diyor ama ben bütürlü kız gibi hissedemiyorum istemediğimden değil benim canım o bi kızım daha var ona bacı gelecek diye çok çok sevindim ama işte ben bi türlü kız hissedemiyorum🤷🏼♀️
Seyma18 Minaaa aaa 😮 bizimde 22. haftaya kadar kesinleşmedi cinsiyet detaylı da erkek dendi her doktoruma gittiğimde de soruyorum erkek demi diye 😁 geçen hafta bı kadın bebeğin kız mı dedi 😶 bende erkek dedim içeri girince tekrar sordum erkek dedi bizi şaşırtır mı acaba 😁
Minaaa Seyma18 Rabbim gönlüne göre versin canımm önce sağlıklı sıhhatli olsunlar tabi en önemlisi o☺️
Calasun Minaaa yaa en korktugum sey😂 erkek dediler ama ruyamda hep kizim oluyor daha dun ruyamda dogum yapiorum ben demistim kiz diye diyorum😂 mavisler icinde buyuturum kizimi artik😂🙏🏻😬
Minaaa Calasun banada hep kız dediler ama ben erkek hissediyorum senin gibi rüyalarımda falan gördüm kaç defa şimdi arkadaşım da böyle olunca içime bi kurt düştü😆 sağlıklı sıhhatli olsun da önemli olan o Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşaallah