pembefiyonk Greeneyes1997 benim çevremde hiç yoook 🙂 bir de Poyraz ve Yağız arasındaydık biz Poyraz çok var gibi geldi Yağıza yöneldik 🙈
zhriscn pembefiyonk Eşim de ısrarla Yağız Alp istiyor hala karar veremedik isme doğuma çok az kaldı 🙈
pembefiyonk zhriscn Yağız Alp de çok güzel bencee biz de 35.haftadayız daha yeni karar verebildik çok geçe bırakmayın benim gibi 😊
zhriscn pembefiyonk Kerem Alp, Ömer Kağan da seçenekler arasında ama eşim özellikle Yağız Alp diyor ya da Alperen. Bakalım inşallah bir an önce karar veririz☺️
Yagizim3535 Hemde mükemmel bir isim kurban olurum o isme canım oğlum biriciğim ilkgözağrımın İsmi ❤️🙏 büyük oğlum Yağız kücük oğlum Kaan ❤️
pembefiyonk Yagizim3535 ayy çok sevindim Yağız annesi olarak böyle yazmanıza Allah bağışlasın hepimizin yavrularını🌺❤️🫶🏻