yagmurefe Sizlerden dua istiyorum bu ikinci kanamam daha öncede iki düşük yaşadım çok korkuyorum plesantadan iki alanda kanama olduğu söylendi çok çok korkuyorum başına gelen saglikl doğuran varmi
Dogukoo yagmurefe ben ve bi arkadaşım yaşadık çok şükür sağlıklı ilerliyoruz yakında dogumum var inşallah iyi düşün ye iç yat çok yorma kendini
yagmurefe Dogukoo inşallah benimde güzel ilerler kaçıncı haftada oldu acaba sizinki benim bı önceki kanama kese etrafında demişti şimdi plesanta da kanama var dendi dahanmi tehlikeli acaba
Dogukoo yagmurefe bilemiyorum inşallah en kısa sürede sizinde gecer arkadaşım hamileliğini ögrendiğinde kanama alanını da ögrendi 1 bucuk ay sonra falan yok oldu benim de 7. Haftada ögrendim 3 haftada gecti