16 haftalık hamileyim. Uyandığımdan beri sağ karın bölgemde başlangıçta dokunduğunda sonradan sürekli hale gelen ağrı mı acıma mı desem değişik bir şey var. Hareket ederken özellikle beni çok rahatsız ediyor. Bastırdığımda sol tarafa göre oranın daha sert olduğunu ve şişlik gibi bir şey olduğunu hissediyorum. Daha önce yaşayan varsa Bilgi verebilir mi normal mi acaba