Krispiim16 6 haftaya kadar gitmenize gerek yok derim ben çünkü ben sürekli gitmiştim beta hcg yükseldi mi yükselmedi diye,acaba dış gebelik mi boş gebelik mi diye,kese hemen görünmüyor panik oluyorsunuz sonra kalp atışı henüz durulmuyor yine takıyorsunuz,şimdiki aklım olsa 5 haftaya kadar beklerdim☺bu arada araştırmalarım sonucu esentepeye emel hanıma karar verdim,giden arkadaşlarım çok memnun😉