eylul1809 Kızlar kimyasal gebelik geçiyorum, ağrım var çok. İlaç alabilirmiyimm?? Bilgisi olan varmıı
Tubatgn eylul1809 şu an aslında regl oluyorsun ağrı kesici alabilirsin. Bende içmiştim kan boşaldıktan sonra.
DevriminAnnesi eylul1809 canım bana hastanede parol takmışlardı 3-4 serum öyle bi ağrım vardı yine geçmedi Allah yardımcın olsun 🤲🏻🥹
Tubatgn eylul1809 durmaz canım çünkü sen şu an regl oluyorsun bir bakıma, kimyasal gebelik regl ile sonlanıyor.
DevriminAnnesi eylul1809 kişiden kişiye acı değişiyor canım benimmm Rabbim tez zamanda şifa versin acını dindirsin bir daha yaşatmasın inşallah 🤲🏻🤍