3.ayımın bitmesine bir hafta var belim ağrımaya başladı normal mi acaba
Bende 13 haftalığım belim çok ağrıyor özellikle çok ayakta kaldığımda
Burcu1101 evet bende bugün biraz ev işi yaptım sanırım o yüzden böyle oldu