Badgirl_ dr göründünmü bende ilk oğlumda nilan gelmişti tam 40 haftalıkken drdaydım dr bir hafta daha alır dedi kan idrar tahlili verdi kanı verdim idrara gittim nişan geldi dr geri girdim baktı doğumun başlamış dedi keşke buda öyle olsa nişanla gelen doğum daha kokay oluyor sanki 🤷♀️ inşallah tabbim bir avazda kurtarsın hepimizide