Tek benim böyle olduğumu söylemeyin sakın 🥹 bugün doktor kontrolüm vardı başı aşağıda dönmüş yani ama nst de falan sancı yok gayet yerinden memnunmuş ve gelmeye niyeti yok 😫 son günler resmen geçmiyor artık nefes almıyorum bunaldım ağrıdan sızıdan gelsin istiyorum ama yok 🫣 sizde durumlar nasıl kızlar bu arada 3.200 olmuşuz ilk oğlumu 2.950 normal zor doğurmuştum kızım 3.500 gelecek gibi Allah yardımcım olsun diyorum artık