Ziynet4459 Kızlar benim doğumda yanımda kalacak kimsem yok eşimi alırlar mı yanıma çok dertliyim bu konuda
Edabykl Ziynet4459 Devlette erkek almiyolar diye biliyorum erkekleri hic byere almiyolar koridorda zor duruyolar muayne sirasi beklerken
Tubatgn Ziynet4459 maalesef erkek almıyorlar canım hiç bir şekilde. Doğumdan sonra 30 dk falan görebiliyor.
Aselmeva_ Ziynet4459 Benimde kimsem yok canım erkek almıyorlar hoş alsalarda evde oğlum var ona kim bakacak yalnız kalacağım hastanede
Halimbey Ziynet4459 almıyorlar diye biliyorum benim ilk doğumunda kayınvalidem kalmıştı ama bu doğum tecrübeliyiz eşim kalsın istiyorum ama devlet takipliyim alırlarsa çok sevincem nolur alsınlar
Serap-Yigit Erkek refakatçi alınmıyor. Gebe eğitimine gittim orda denildi. Bebeği görmek için çok az bir süre alınıyor denildi. Odalar iki kişilik hasta mahremiyeti açısından kabul edilmiyor denildi. Yanınıza birini bulabilseniz keşke
Ziynet4459 Serap-Yigit kayınvalidemler annen gelsin biz gelemeyiz diyor annem bugün gelirim yarın gelirim 2 aydır çocuk oyalar gibi beni oyalıyor erken doğum ihtimalim var bebeğim 22. Haftadan beri normalden aşağıda duruyormuş 2 farklı doktora gittim ikisi de aynısını dedi 34 haftalık hamileyim çalışıyorum yine de yardıma gelen bile yok hem işe gidiyorum hem evin işini kendim yapıyorum dinlemeye bile zamanım yok kimi bulayım ben şimdi
Ziynet4459 Serap-Yigit böyle sorumsuz ailesi olan herkese Allah yardım etsin benim kafama dank etti ama çocuğu da bana yaptıkları muameleye göre görebilecekler hiç biri haketmiyor açıkçası anne olunca anlarsın diyorlar ya ben çocuğuma bu kadar vicdansız olmam açıkçası kocamdan başka kimse yok yanımda duran
Serap-Yigit Ziynet4459 nasıl davranıyorlarsa öyle davranılır. Ben bazen çok hata yapıyorum. Daha kapımı açıp bir şeye ihtyacın var mı demeyenlerle konuşuyorum. Ama kimse yapmasın
Ziynet4459 Serap-Yigit aynen öyle bebeğimin doğmasına az kaldı bi kere arayıp çocuğun ya da sizin bi eksiğin bişeye ihtiyacınız var mı diye soran olmadı isteyeceğimizden değil herşeyini eşim yaptı sağolsun ama bi sorsalar yeterdi şimdi de bize bunlardan hayır yok ben seni de kızımı da garantiye alayım bana birşey olursa bunlara muhtaç olma diyor Allah kısmet ederse ev almaya çalışıyoruz inşallah kızımın kısmetine bi ev olur en azından o kimseye muhtaç olmaz
Nurcantas65 Erkek almıyorlar kalması için ama sadece 9_1 arasi esim yanimiza gele biliyordu ziyaret için ona izin var 😊