Doğum yapmış tecrübeli gebeler yardımcı olurmusunjz 39+4 teyim hiç sancım yok salı günü ne kadar bekliycez 40 haftamız pazartesi doluyor o zamana kadar kendi gelmezse alternatiflere bakicaz dedi doktorum sizce hangi doğum yöntemi daha iyi olur ilk gebeliğim tecrübesizim