GulizarY Kızlar hamileyim sol ayağımın baş parmağında batık var sabah tırnağımı kestim şuan şişti kızardı patlıycak gibi çok kötü ağrıyor napacam ben çok kötüyüm lütfen fikir verin
Sanal_koala00 GulizarY aşkım bilemedim ki çok geçmiş olsun , bir fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum ❤️
Karadasesra GulizarY sakın hastanede çektirme o hatayı asla yapma güzel bi kuaföre git manikürcü alsın hatta kendine özel batık çıkartma malzemesi al
Karadasesra GulizarY hayır canım batığı çıkartıyolar hastanede batık yüzünden tırnak çektirme hatasını yaptım çok çok kötü bişey sonrasında oluşan batıklarım için hep kuaföre gittim büyük rahatlıkmış
Ceren67 GulizarY meraba geçtimi benim iltihap olmuş dolama gibi korkuyorum tüm parmağıma yayılır diye
GulizarY Ceren67 ayağımın birininki geçmiş ama diğeri duruyor çok geçmiş olsun çok kötü ağrısı olıyor
Ceren67 GulizarY peki böyle birden ani giren komple parmağa sancı şeklinde ağrı oluyormuydu sizde şuan iltihaplı olan parmağınız için birsey kullanıyomusunuz
GulizarY Ceren67 uff ilk zamanlar kıpkırmızı oluyordu şişiyordu ağlıycak hale geliyordum ağrısından şuan çok aşırı ağrısı yok hayır keserken içinde bırakmamaya çalışıyorum biraz bırakıp tırnağımı içine doğru koparıyorum tırnak makasıyla kesemediğimden