Yasemibrahim yagmurrrra 10 kerede olur düzensiz ise sorun degil benimde oluyp en az 5 kere 34+4 olduk
Aselmeva_ @“yagmurrrra”#p24193513surekli olması telaş ettiriyor beni de ama ikilemde kaldım gitsemmi hastaneye diye pazartesi de randevum var zaten
Zeynokus yagmurrrra evet canım kasilma oluyor o takip et eger rahatsız edici boyutta olursa cok sık sık olursa doktoruna bildir rahatsız edici boyutta die
yagmurrrra 2gebe okudum canım ya allah korusun🙏🏻 İnşallah sende sorunsuz sağlıkla kucağına zamanında alırsın🙏🏻 Ben daha 3,4gün önce nstye girdiğimde bir sorun yoktu muaynemide olmuştum bir sonraki muayenem perşembe günü bakalım🤷🏻♀️
Huriye1996 yagmurrrra bana hep oluyor nst de sanci çıkmadı. Doktorum da toplanıyodr ondandır dedi kasılma falan demedi