yagmurrrra Segs bende 33de gitmiştim 450 gram birden almıştı 1 haftada sonra 34+3 gittim acil gittim sorun çıkmadı o sonra kilosuna falan baktı hiç almamıştı üzüldüm falan doktorumda dediki o geçen hafta birden çok kilo aldı şimdi tam günü gününe uyumlu dedi normal haftasında kilosu dedi 2400 kilosu
izobellaaa-_- Kaç kilo ki benim en son gittiğim de de bana az geldi 36+0 da 2900 demişti 36+6 da 3000 kiloydu modum düşmüştü 3 den fazla bekliyordum o kadar muz yulaf süt içip yemiştim acaba haftamı doldurmadığım için mi bilemiyorum
fatmaa37demi5 Segs ama bence haftasına göre çok da düşük değil kilosu. Hatta normal. Bence kilo almamış diye hep almayacak değil siz beslenmenize dikkat edin alır inşallah kilo
fatmaa37demi5 Segs her sabah mutlaka süt, kaşar peyniri ve yumurta yiyorum. Gün içinde yemek olarak sebze, tavuk veya et tüketiyorum. Günlük bir tane de maden suyu içiyorum. Ve tabi multivitamini her gün düzenli alıyorum
Baharya Bugün randevum vardı doktor 38.haftaya kadar hızlı kilo alır bebekler 38 den sonra kilo alımı yavaşlar dedi