minikmucizemm38 Merhaba kızlar bebişlerin harketini ne zaman hissetmeye başladınız?Benimki 14 haftalık henüz bişey hissetmiyorum
Eldgrn minikmucizemm38 20 lerde veya yakın hissediliyor canım bende 17+3 olucam belki hissederim diye bekliyorum senin daha var sabırsız valla herkes 😂😂😂 an kolluyor belli tek değilim
Deletedmom_51 minikmucizemm38 18.haftadayım hala daha hissetmiyorum. Doktor 20’drn sonra hissedersin dedi
Limonzeytin minikmucizemm38 değşr o bünyeye göre benım ilk gebelk 17 de başladm hafiften pıtpıtlarını net olarak 21de hissetmeye başlamştm. Plesenta bebeğn önünde ise geç hissedilrmş arkasnda ise erken. Benım plesenta bebeğn arkasndaydı erken hissetmştim buyzden.
minikmucizemm38 Eldgrn valla öyle her konuda aşırı telaşlıyım yani şu 9 aylık süreç hemen geçsin istiyorum aşırı sabırsızım😂
Celins_ minikmucizemm38 ilkini 18+2 de baloncuk patlaması gibi hissetmiştim😍 şuan 15+1 iz daha hissetmedim🤷♀️
Nurr_22_22 minikmucizemm38 17+6 dayız bu hafta içinde hissetmeye başladım yavaştan ama emin de olamıyorum 🤷♀️