Byz25 Hemşireye verilecek ilk kıyafeti alt üst takım yerine tulum olarak düşünüyorum sizce uygun mu tulum tabi eldiven şapka iç zıbın vs de olacak. Sizler nasıl tercih edeceksiniz???
Celins_ Byz25 oğlum da tulum giydirmiştik bizde. Çok rahat olmuştu. Alt üst takımların içinde kayboluyor zaten minicik oluyorlar🙈 tulum daha kullanışlı tek parça olduğundan giydirmesi kolay..
4peynirlipizza Byz25 bana tecrübeli anneler alt üst koymamı soyledi tulumun icinde kolu bacagı kayboluyormuş zayif oldukları icin.