Aleyna0 Kızlar 11 haftalıkım tahlil falan oldum idrar yolu enfeksiyonu çıktı erken doğuma bile sebep olabilir dediler nasıl geçirebilirim enfeksiyonu aranızda yada olan var mı ?
Zeeynepp Aleyna0 Bol bol su için bende de var ama erken doğuma sebep olmadı yani günüm geçti hala doğum yapmadım
isimyazmakzorunlumu Aleyna0 ilaç vermedi mi doktor? Ben de bugün gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Antibiyotik verdi onu kullanacağım. Suyu az içiyordum sanırım biraz daha arttırıp iç çamaşırını da daha sık değiştireceğim. Bir de idrarı hiç tutmamak gerekiyor.
Zuzu6901 Aleyna0 bol su içmelisin kuzum. Ben de 22 haftalık hamileyim ve hep var. Tek kullanımlık bir toz var onu verdi doktor ve eşim baya araştırıp doktora danıştı kızılcık şerbeti içiyorum bir çay bardağı. Evde kendimiz yapıyoruz deneyebilirsin
Aleyna0 isimyazmakzorunlumu su içmiyorum o yuzden olabilirmiş doktorumlada yarın görüşücem herhalde ilaç verır