Merhabalar 6+2 deyim. Doktorum kan ve idrar tahlili istedi testten sonra ilk tahlilim sağlık ocağında yaptım idrarımda enfeksiyon çıktı hafiften sarı akıntımda var yarın hastaneye gidicem ama sizce bebeğe zararı olur mu ilk bebeğimi düşük yaptım korkuyorum😢