Yisin öyledir bence çünkü ben baya üzülmüştüm acaba yumurtlamam gerçekleşmiyor mu diye ki testi üreten kişiye atmıştım hiçbiri yumurtlama değil demişti hamilelik çizgime buna yumurtlama diyebiliriz demişti üç gün devam edince ben şüphelenip erken gebelik testi yapmıştım