MirayAlya Merhaba, 12+4 haftalık gebeyim, kahverengi lekelenme oldu. Çok endişelendim. Doktora görüneceğim ama bu haftalarda normal midir yaşayan var mı?
bahtsizbedevi MirayAlya bence hemen bi acile gidin, tedbir olarak iğne falan yapıyorlar, progestan veriyorlar. Bekletmeyin