Tugba3434 Hamile olduğumu öğrendiğimde beta hcg 31 di 3 gün sonra 134 çıktı ve bir gün sonra 149 çıktı sizce değer yükselmesi nasıl kimyasal gebelik olasılığı beni korkutuyor❤️
MYSR Tugba3434 reglinin üzerinden kaç gün geçti test yapalı yükselmeye göre normal görünüyor ama daha çok yeni
BeyzZaA Tugba3434 nasıl böyle az çıkıyo benim adet günü 600 dü bende daha yeniyim bendemi terslik var acaba
EzgiDilekAta Tugba3434 her insanda değer aynı olacak die bişi yok iki günde bir iki katına çıksın yeter
Busradrkc Tugba3434 yenı hamileydim dr a gittim her gecen gün hızla yükselmesi cok normal dedi korkma olumsuz da dusunme pozıtıf ol canım
MYSR Tugba3434 Geç döllenme olmuştur ondan düşük çıkmış korkmanı gerektirecek bişey Yok canım yükselmesine bak yeter