sulesenn Kızlar ben hep ağda yaptırıyordum, ama artık 32. haftaya geldim ağda yaptırmak erken doğumu tetikler mi
Aslimsii07 sulesenn bende lazere gidiyordum normalde ama şuan mecburi ağda yaptırıyorum ve doğuma kadar da böyle gidecek sanırsam bi zararı olmaz ama sizinde çok acıyor mu tüyleriniz ben mahvoluyorum
Karadasesra sulesenn bende araştırdım sıkıntı olmuyomuş tüy dökücü çok zararlıymış ağdanın zararı yokmuş
Nurr_22_22 sulesenn agdayı acıdan dolayı kendini kasarsin sıkarsın diye doğumu tetikler derler genelde ama bünyen alisiksa sıkıntı olmaz
doee2022 sulesenn devamlı yaptırıyorsan sıkıntı olmaz demişti doktor vr ağacım sorduğumda. Ağdacım özellikle son haftalarında ilk kez ağdaya gelenleri almıyorum demişti. 33 te yaptırdım sıkıntı yaşamadım 37+1 im kısmetse bikaç güne yaptırırım tekrar
berceste5155 sulesenn eğer kendini kasarsan erken doğumu tetikleyebilir ama sen zaten alışıksın eğer ağdada kendini rahat hissediyorsan gidebilirsin ben dün 38+6 da