Canim benim de ayni. Bebegim cok asagida ve kafasini rahim agzima dayamis bende 17+5 haftalik hamileyim. Rahim uzunlugun iyiyse korkma. Sadece bol bol istirahat et. Daha doguma cok var bebekler bir cok kere sekil degistiriyorlar, benim 3 gun once kasiklarima bacagima vuruyordu agrisi bugun cok daha iyiyim sanirim kafasini cekti. Kontrol gunu anlayacagiz bakalim. Bu sekilde bebegini asagida tasiyip sorunsuz doguran cok insan var kaldi ki seninkide yukari cikabilir tekrardan. Moralini bozma guzel dusun. Ayaklarinin altina yastik al oyle uzan. Kullanmiyorsan doktorunudan magnezyum iste kasilma falab yasarsan iyi geliyor. Maden suyuda icebilirsin.