JaleTogrul Aliyevaa tarih 16 ekim, normal doğum bakalim ne zaman gelicek paşamız🧸💙 ben 1-5 ekim diye hissediyorum🥰
Tugba450 Bende 36+3 oldum sezeryan olacak cuma günü kontrolüm var bakalım gün verecekmi merak ediyorum bu ikinci doğumun olacak Allah nasip ederse çok heyecanlıyım ve birazda içimde korku var 🤷♀️