minikoglummm Gebeliğin 30. Haftasındayım devlet takipli devam ettim. Özel bu haftadan sonra kabul ediyor mu? Ankaradayım bu arada.
Melokrks minikoglummm Eder bence benm arkadaşım devlette sancı çekerken ebeyle tartışıp ambulansla özele gitti özelde doğurdu düşün son dakika kabul ettiler bence çok büyük bir sıkıntı yoksa kabul ederler
Driia Eder niye etmesin doktorun yeri varsa yeni hasta için eder. Ben 29 haftada hastane ve doktor değiştim
minikoglummm Driia bazıları özeller son haftalarda kabul etmiyor en baştan takip istiyor diyor da o yüzden merak ettim