Tospikannesiiiii Iremshn ilkte 37 de girmişti 40 da dogurmuştum şimdi de 32 de baş asagı olmuş şuan 34 üm 10 gün sonra randevum girmiş olur inşallah
ElanurMerayhan Iremshn kontrollü şekilde bekleyerek süreci belirleyeceğiz canım normal olma konusunda doktorumda bende biraz ısrarcıyız sıkıntı olmadığı sürece 42.haftaya kadar da bekleyebiliyormuşuz umarım gönlümüze göre olur 🤲🏻🌸