fatmaa37demi5 Kızlar bebekleriniz dogum kanalına ne zaman girdi acaba. 38+1 olduk bugün kontrolüm vardı. Dogum pozisyonunda ama dogum kanalına inmedi daha. Doktor 40 a kadar vaktimiz var beklicez dedi.
Busbuss12 fatmaa37demi5 iki gunluk dogum yapmısbiri olarak benim oglum dogum zamanı ble inmemişti canım , ama bas asagıydı , 41. Haftada dogurdum, 4 cm acıklıkla gittim , 6 7 de suyumu patlattılaar sancıyla çömelerek indi , yani inmez diye birşey yok
Busbuss12 fatmaa37demi5 yok canım ben yaptım hatta sancı cekerken bile oglum gogsumun altındaydı , orda toplanıyordu , hiç yapma akısına bırak o gelecegı zamanı bilir ,