Aminesmk3 valla aynı durumdayım 3. Ayda belimden kalçama doğru bıçak saplanır gibi bi ağrı oluyor. Şuan 5 aylık bebeğim hala aynı hele de yürürken birden bire bacağımı hissetmiyorum bana fıtık oluğunu söylüyolar. Magnezyum vs alıyorum ama yok azcık ayakta fazla kalsam eğilip doğulurken aşırı ağrım oluyor.