Miray_ylmz54 bende 37 ye girdim . 36 . Haftanın başından beri okadar az hissediyorum ki haraketlerini ondan önceki haftalar deli gbi hareketli olan çocuk şuan tik yok hafif kimilti dan başka. Ters dönmüş olabilir diye düşünüyorum inşallah öyledir de hissetmiyorum dur doğum kanalına yerleşmiş olur inşallah.