Nurtenahmet ellerinizi sadece masaya sabitliyorlar, sonuçta bilinciniz açık ve farkında olmadan elinizi ameliyat bölgesine atabilirsiniz vs diye. Ben de çok paniğimdir 1 sene önce oldum sezaryen ve hala dün gibi aklımdadır, ağlaya ağlaya, korkudan titreyerek indim ameliyathaneye hatta öyle bi titriyordum ki ne nabzımı ne de tansiyonumu ölçebildiler, ama doğumum çookk güzel geçti, spinal oldum ve hiçbir acı hissetmedim