melegimmm_ ben geçen ağustosta orda doğum yaptım doktorum nazan hanımdı çok memnunduö kendisinden de hastaneden de yine doğum yapacak olsaö oraya giderim sadece bebek hemşiresi içime sinmedi bebeğim göğsümü tutmuyordu kız da yardım edeceğine tuttur diyor bana biraz uğraştı yok olmadı sen tuttur diyor benim ilk gebeliğim tecrübesizm falan vs ama yinede çok memnun kalmıştım