Dilaraglr Çok korkuyorum 14+1 haftalık hamileyim Karnimda ve kasığımda bir gündü ağrı var iğne de kullanıyorum acaba benim gibi olan var mı yada bu ağrılar normal mi , çok şiddetli değil ama ağrı var