7+3 oldukk riskli gebelik geçiriyorum ne midem bulanıyor ne mide yanmam var bazı günler nerdeyse hiç ağrım olmuyor diyorum emin miyiz hamile olduğuma ama geçen hafta kalp atışlarını duydum orda pıtırcığım🐣 hep annem çok kötü kusarak hamilelik geçirdiği için öyle sanırdım acaba daha çok erken olduğu için mi belirti yaşamıyorum 🤷🏼♀️ Bazen korkuyorum ona bişey oldu mu diye hemen usgye gitmek istiyorum size de böyle oluyor mu🥹