Mervesena61 31 haftalık tek yumurta ikizi hamileyim başından beri riskli geçti iki gündür kasık ağrısı oluyo dogum belirtisi olabilir mi acaba kendimi çok dinliyorum oyuzden kafama çok mu takiyorum
mchtesr Yalancı sancılar oluyormuş bu haftalar da ara ara bana da adet sancısı gibi ağrı vuruyor. 31+0
Mervesena61 mchtesr öyle herlde batma tarzida olunca sormak istedim bide kendimi cok dinliyorum ister istemez kafama takiyorum