beyzzsenturkk 22+3 haftalıgız kafamın sadece bi tarafı zonkluyo agrı gibi de değil sanki kafamın ici patlayacakmıs gibi belirli aralıklarla geçiyo tekrar ağrıyor ayağa kalkınca beynim yarılacakmıs gibi hissediyorum yaşayan var mı sizce neden olur