Selamlar,
Doktor bugün klomen ve folik asit başlattı. 1 hafta kadar sonra da yumurtalarıma bakıcakmış ve en uygun ilişki günlerini söyliyicem dedi. Pcos um ve kilom var maalesef. Diyete de başladım . Bu süreçleri yaşayan var mı ? Olumlu sonuçlanır inş.