Arkadaşlar merhaba, 15+0’dan selamlar. Bu zamana kadar hiç tansiyon sorunu yaşamadım 11/7 ve 12/8 arasında gezen bir tansiyona sahiptim. Ama doktora gittiğim gün bu hep 13/8 14/9 vs oluyor. (Gergin oluyorum doktora girmeden önce. İlk gebeliğim) Sonra tansiyonum normale düşüyor. Doktor bunun ileride sorun yaratabileceğini söyledi. Korktum. Gebelik şekeri ya da tansiyonu yaşamak istemiyorum. Öneriniz var mı?
Nasıl çıkmasını engellerim :(