İrfana muayene olabilmek için kapıda çok uzun süre beklemeniz gerekiyor. Asla zamanında giremiyorsunuz. Okadar yoğun. Ayrıca normal doğum çok az yaptırıyor sürekli sezeryanla görüyoruz.
Hastane olarak sada hastanesi yenilense bile hiç iyi bir hastane değil özellikle yenidoğan yoğunbakımı çok kötü diyorlar. Allah muhtaç etmesin ama önemli bir detay bence. Daha kapsamlı güvenli bir hastane tercih edilmeli bence. Muayeneleri ekol mavişehirde yapıyor doğumları sada da diye biliyoruz. Farklı bilgi varsa kızlar yazar. Bu da ikilik yaratıyor