Aseliminannesi18 Kızlar 38. haftamdayım normal doğum planlıyoruz doktorum ile konuştuk ve epidural normal e karar verdik epidural normal doğum rarat mı.. Ikınma olayı çok oluyor mu biraz bilgi verebilir misiniz
Lalelal Canım benim ikinci Doğumun epiduraldi gayet rahat oldu.Kendi doktorunun yanında anestezi doktoru da oluyor açıklık 5 cm i bulunca ağrı girmediği zaman belinden katatrel takıp iğneyle ilacı veriyorlar benim doktorum eğer ayağında karıncalanma olursa epidural olmaz dedi karıncalanma olmadı sağ bacağımın içinden parmak uçlarıma kadar incecik bir şeyin aktığını hissettim biraz stres yapmışım tabi olmaz diye 😊 tansiyonum yükselmiş ama bana belli etmediler yatağa uzanıp biraz yattım kendimi o kadar halsiz hissediyordum ki normal haksizlik gibi de değil narkoz gibi sanırım bir rahatlama vardı bende anlatamam içimden bu rahatlamakta ben nasıl bebeğimi doğuracağım diye içimden geçirdim 😂 sonra iki hemşire kollarıma girip beni masaya aldılar o rahatlık biraz gitti sancıları hiç hissetmiyordum kasılmaları hissediyordum biraz karnımda doktorum sancın geldi ıkın dedikçe ben var gücünle ıkındım ve yarım saatte bebeğim doğdu hastaneye yatışımın bebeğimi kucağıma almam 1,5 saat sürdü ilk Doğumun normaldi ve ebeler üzerime öyle bir bastırdı ki o acıyı hiç unutamam kaburga kemiğimi incitmişlerdi bacaklarım arkam mosmordu resmen beni parçaladılar 30 dan fazla dikişim vardı iki ünite kan taktılar ölümlerden döndüm bir hafta yataktan kalkamadım ama epidural olan doğumum çok rahat geçti doktorunuzda sizde eğer bir sıkıntı görmüyorsa epidural olmanızı tavsiye ederim Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi inşallah.biraz uzun oldu kusura bakmayın ☺️🙈❤️❤️
Aseliminannesi18 Lalelal cevabınız ı yeni gördümAllah razı olsun yazınız için içim rahat etti inanın korkum bi nebze olsa da azaldı bu arada bir ara hemoroid sıkıntısı çektiğim için ıkınma sorun olur mu diye sormuştum