elifsenol21 bir senedir düşünüyoruz olmuyor yani düzenli adette olurum ovulasyon testiyle çatladığı günüde takip ettik değerlendirdik fakat kalamadım. Şubat haziran ve bu ay çatlatma iğnesi oldum bu ay inşallah güzel haberi alırım🥹 doktora gidip bir senedir düşünüyoruz olmuyor dediğimde zaten kontrollere çağırdı sürekli gittim yumurtalarım büyüyordu hemde ilaçsız ama istenilen boyuta gelmiyordu veya çatlamıyordu. O yüzden çatlatma tedavisine başladık. Gittiğimde hormon tahlillerimde yapıldı doktor süper hiç sıkıntı yok bir tek ultrasonda bakınca sen polikistik oversin hemde dört dörtlük bir polikistik görünüyorsun dedi. Evlendikten 10 ay korunmasız ilişki sonunda hamile kaldım oğluma ve tedavisiz. Bu bizi biraz daha yordu hem ruhen hem maddi yönden