Aselmeva_ freeconmom Bdnce bu isimler tek başına güzel iki isim biraz ağır olur Tek başına Amine Tek başına mihra guzel
umyahsen freeconmom bebeğe de çok ağır gelir bu iki isim birlikte canım. İkisi de çok güzel isim ayrıca.
freeconmom Dark Amine gülşe ismini çok sevmiştim bende ama direk ünlü birinden kopya olmasın diye öyle değiştireyim dedim kimse sevmedi 😄