kızlar rahim filmi çektirdim geçen yıl sol tüpte hidroselpinks yazıyor tüp bebek doktoruna da göstermeme rağmen önemsemedi kimyasal düşükler yaşıyorum sebebi o değildir dedi ultrasonda da gözükmüyor bu şekilde olup hamileliği sağlıklı ilerleyen oldu mu ? ayrıca pıhtılaşmam var iğne kullanmadım gebelik olursa iğneye başlayacağım