Kızlar bir sürü kişi yazmış ama şuan çok da iyi değilim. Dün muayene için acile gelmiştim doktor çok sert bir açıklık baktı eve gittiğimde sabaha kadar lekelenmem oldu. Sabah ayağa kalktım bacaklarımdan sıcak bir şeyler süzüldü. Hastaneye geldik. Su gelişi gözlemlemediler ama 3 cm açıklığım varmış ve yatış verdiler. Sancılarım var. Suni de takılacak birazdan. Bu süreci evde geçirip son anda gitmeyi hayal etmiştim hep. Zorlu bir süreç olacağını hissediyorum. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ufacıkta olsa dua ederseniz çok sevinirim. Bir de tecrübeli arkadaşlar şuan sancılarım 40 50 3 cm açıklık ne zaman ilerler pek ayağa kalkamıyorum nst bağlıyım.