Sevgiiss Kızlar ben 10 lu takım almadım. kendim takım yaptım nasıl olmuş sizce uyumlu olmuş mu ? İsimli hastane çıkışı falan yaptırdım ama bu ilk vereceğim kıyafet seçtim. Kararsız kaldım sizce nasıl?
Nsrn1 Sevgiiss kesinlikle yeterli isimli hastane çıkışlarını bir haftalık falan olup banyosunu yaptırdıktan sonra giydirip bolca fotoğraf çekin bence 😊
_anne_kuzusuu00 Sevgiiss bende senin gibi kendim yaptım takım bide ilk elbisesi illaki leke olur batabilir eger kış bebegi ise içine çorap da koy bebeşin ayagı üşümesin
Udduy1818 Sevgiiss bende ilk için e bebekten ucuz bi takım aldım 3 parçalık içinede iç zıbın koydum kan felan olursa diye atarım diye
Sevgiiss Nsrn1 teşekkür ederim 10lu almayınca uyumu kendim yapmaya çalıştım ilk kıyafet oluncada emin olamadım tabi ☺️☺️
Nsrn1 Sevgiiss rica ederimm 10 lu takım çok fazla doğumhaneye vermek için. İç zıbın alt üst takım bere eldiven çorap yeterli bir de penye battaniye 👍
Busra-hemsire _anne_kuzusuu00 ay çok mantıklı hiç böyle düşünememiştim, bende isimliyi sonra giydireceğim 🌸🌸
Momandmom _anne_kuzusuu00 benim doğum 6 gün sonra ama ben yinede çorap koydum takıma çok mu sıcak olur ki
_anne_kuzusuu00 Sevgiiss bizim beyfendi de beklerse ekim sonu insallah bende koydum zıbını corabı flan ☺️
_anne_kuzusuu00 Sevgiiss 34+5 biziz ama aşagı cok vuruyor doğum pozisyonu almıs sancılarım oluyor sizin ki kaç haftalık
Sevgiiss Udduy1818 bende kirli olursa diye böyle bir takım yaptım sonra güzel cicilerini giydiririm dedim
Halimbey Sevgiiss ben de sizin gibi yapmıştım ilk bebeğimde aldığım hastane çıkışını evde kendim giydirdim
berceste5155 Sevgiiss bence çok güzel olmuş 10 lu hastane çıkışları pahalıya geliyor bende aldığıma pişman oldum o paraya iki üç takım alırdım
_anne_kuzusuu00 Busra-hemsire eve geldiğinde bol bol isimliyle foto cekersin ilk giyilenide ister saklarsın ister atarsın daha iyi olur dünyanın parası veriyorsun ama giydikleri bu kadsr bence hiç almadım hastane cıkısı