Nhb Aşırı derecede bel ağrım ve kasıklarımda baskı hissediyorum. Sizlerde de öyle mi ? 34. Haftada normal mi ?
Necmiyee Nhb 34+5 benimde çok aşırı hareketli ağrım falan yok ama inşallah sağsalim alalım kucağımıza ☺️🤗
Tgcak Nhb bugün 34üz bizde. Yaklaşık 1 haftadır sol kasık kemiğimde ağrı var. Doktor çocuk baskı yapiyodur diyor gecistiriyor gibi ama herkes de normal diyor
ikicocuklubiranne Nhb pazartesi 34 haftalık olacak aynı durumdayım. Dün bayağı kötü oldum bel ağrısı kasık ağrısı derken dedim bebek mi gelecek 😬