Merhaba kızlar ,
Bugün aç karnına 50 gr glukoz içtim 1 saat sonra kan verdim sonucum çıkmış 177 😰
Doktorum aradı , değerlerin biraz can sıkıcı dedi , pazartesi sabah aç karnına gel tekrardan 75 gr glukoz içip tekrar bakılacak . Ne gibi sıkıntılar yaşayabilirim , tecrübeli anneler yazarsa sevinirim