Arife2736 meleklerin_annesii ben ilkinde 10 haftamda hissettim şuan ikinciye hamileyim yanlış olmasın ama 12 yada 13 haftam da hissettim ikisi de erkek genel olarak erkek olduğu için diyolar ama ben inanmıyorum böyle seylere karın kaslarim zayıf olduğu için yada zayıf olduğum için hissetmiş olabilirim
Elifmstf meleklerin_annesii ilki 16+4 sonra 17+2de devamı gelmişti. İkinci hamilelik 15+5de ilk hareketi şimdi 18+6dayiz dışardan bile görünüyor minik minik 🥰
meleklerin_annesii Sermec27 Sevimygz ben 8+6 yok biraz önce karnımda kelebek çırpınıyor gibiydi yaklaşık 1 dk falan sürdü 😂 bi tuhaf oldum
Merve201119 meleklerin_annesii valla ikinci gebeligimi pek hatırlamıyorum ama sanki ucu cu gebelikte daha geç hissediliyor ben üçüncü bebeğime hamileyim 19 da hissetmeye başladım 18 hafta 6 gündü 😁
Arife2736 meleklerin_annesii ilk gebeligimde hatırlamıyorum kaç kiloyla hamile kaldığımi ama ikinci genelinde 73 kiloydum ikinci gebelik olduğu için erken hissettim nasıl bişi olduğunu bildigim için ilk genelinde büyük ihtimal 60 li biseyimdir
Fatoszeynep İlk 18.haftada 2.ciyi 22.haftada hissettim hatta buraya başlık açmıştım hissetmiyorum diye hissetmiyorsaniz tedirgin olmayin
muallimehanimmom5 meleklerin_annesii ikinci gebeliğimi 16. Haftamda ilk hissettim su an 18. Haftadayım bir daha hissedemedim bi 10 gündür hiç hissetmiyorum sanırım düzensiz oluyor hissetmek
Dematrions İlk gebelikte 14 haftalikti hissettim Şuan 16+5 ama hala kayda değer bulgu yok 😔 deli olacam
Pamugum02 Dematrions bende 16+4 ama bende de bişey yok, bagirsak hareketi gibi degsik bsyler oluyo gibi ama tam anlayamadim yaa
meleklerin_annesii Sermec27 hareket eden bağırsaklarım o zaman benimle uyarı veriyor artık hareket et annen seni bekliyor diye 🤣🤣💕💕💕